Неділя, 24.09.2017, 13:28
Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Друзі сайту
МОН України
ХОІППО
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Хмельницької ОДА
Обласні/Електронні олімпіади
ХОЦНТТУМ
Вчитель-новатор
"Партнерство в навчанні"
Intel "Навчання для майбутнього"
УЦОЯО
ВРЦОЯО
РМЦ I*EARN-Україна
Діти України
Мережа УРАН
Сайт технічної підтримки УРАН у Хмельницькій області

Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України
Сайт Педагогічна преса
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2016 » Серпень » 19 » Лілія Гриневич презентувала концепцію “Нової української школи”
11:20
Лілія Гриневич презентувала концепцію “Нової української школи”

Концепцію “Нової української школи” – ідеологію реформи середньої освіти, що почне діяти в 2018 році, сьогодні, 18 серпня 2016 року, під час педагогічної конференції «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік» в Будинку Уряду презентувала Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

“Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, не залежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта”, - наголосила Лілія Гриневич.

Міністр зазначила, що реформа орієнтована на те, щоб зробити випускника конкурентноздатним у 21-му столітті - випустити зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя.

Формула “Нової української школи” складається з 8 базових компонентів:

  1. Нового змісту освіти, заснованого на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.
  2. Педагогіки, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
  3. Умотивованого учителя, який має свободу творчості й розвивається професійно.
  4. Орієнтації на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
  5. Наскрізного процесу виховання, який формує цінності.
  6. Нової структури школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.
  7. Децентралізації та ефективного управління, що надасть школі реальну автономію.
  8. Справедливого розподілу публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.

Виховний процес буде невід’ємною складовою усього освітнього процесу і орієнтуватиметься на загальнолюдські цінності. Виховання не буде винесено в окремі “заняття з моралі”. Формування характеру можливе лише через наскрізний досвід. Усе життя Нової школи буде організовано за моделлю поваги до прав людини та демократії.

Категорія: новини | Переглядів: 44 | Додав: Moderator | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Управління освіти, молоді та спорту Шепетівської РДА © 2017
Пошук по сайту
Безкоштовний хостинг uCoz