Середа, 24.04.2024, 10:09
Відділ освіти, охорони здоров'я, культури, спорту
    Головна Структура Реєстрація Вхід Вихід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Друзі сайту
НУШ
СТЕМ-Освіта
МОН України
ХОІППО
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Хмельницької ОДА
Обласні/Електронні олімпіади
ХОЦНТТУМ
Вчитель-новатор
"Партнерство в навчанні"
Intel "Навчання для майбутнього"
УЦОЯО
ВРЦОЯО
РМЦ I*EARN-Україна
Діти України
Мережа УРАН
Сайт технічної підтримки УРАН у Хмельницькій області

Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України
Сайт Педагогічна преса
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2015 » Березень » 4 » У МОН обговорили нормативні засади суспільних відносин, спрямованих на реалізацію права дітей з особливими потребами на освіту
09:29
У МОН обговорили нормативні засади суспільних відносин, спрямованих на реалізацію права дітей з особливими потребами на освіту

3 березня 2015 року у Міністерстві освіти і науки України відбулося засідання міжвідомчої наради щодо виконання завдань Рекомендацій парламентських слухань з питань освіти, охорони здоров’я та соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку, в тому числі дітей з інвалідністю.

Фахівці Міністерства освіти і науки, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства соціальної політики спільно з представниками недержавних організацій визначили механізм ефективної міжвідомчої  взаємодії з реалізації прав дітей з особливими потребами у відповідних сферах, обговорили порядок взаємодії закладів охорони здоров’я, освіти та соціального захисту населення під час супроводу таких дітей, надання послуг дітям в інклюзивному середовищі шляхом залучення коштів, зокрема ресурсів громадських організацій, благодійних фондів.

Завзято обговорювалося питання можливості закріплення на законодавчому рівні принципу «гроші ходять за дитиною», щодо можливості передачі коштів з державного та місцевих бюджетів до закладу, який обрали батьки дитини для отримання освітніх, соціальних та інших послуг. Підтримано також необхідність залучення закладів освіти до системи державно-приватного партнерства.

Всі учасники  засідання відзначили  важливість розроблення та прийняття на офіційному рівні стандарту послуги «раннє втручання» - комплексної системи послуг сім`ї, в якій народилася дитина з неповносправністю чи ризиком розвитку такої. Адже ця система послуг скерована на раннє виявлення, терапію та профілактику порушень розвитку дитини та функціонування її сім`ї і  забезпечується мультидисципліонарною командою фахівців.  

Також відмічено, що на сьогодні уже розроблено низку документів  з питань  впровадження  інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах.

За підсумками заходу будуть розроблені нормативно-правові акти щодо порядку супроводу дітей з особливими потребами від народження до повноліття, умови оплати праці за посадою асистента вчителя, встановлення єдиних норм харчування для інтернатних закладів та інші акти, спрямовані на забезпечення реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами та педагогічних працівників, які працюють у класах чи групах з інклюзивним навчанням.

 

У МОН обговорили нормативні засади суспільних відносин, спрямованих на реалізацію права дітей з особливими потребами на освіту, охорону здоров’я, соціальний захист

 

Категорія: новини | Переглядів: 407 | Додав: SiteAdmin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Відділ освіти, молоді та спорту Шепетівської РДА © 2024
Пошук по сайту
Безкоштовний хостинг uCoz