визначено, що індивідуальна форма навчання забезпечується педагогічними працівниками за місцем проживання учнів;
розширено категорії учнів, що мають право на отримання освіти за індивідуальною формою;
змінено перелік документів (зокрема, довідка за формою первинної облікової документації N 080-1/о "Довідка про потребу дитини (дитини-інваліда) у домашньому догляді");
передбачено впровадження технологій дистанційного навчання;
індивідуальний навчальний план погоджується управлінням освіти;
виключена можливість об'єднання учнів початкових класів, що навчаються за однотипними планами, на окремих предметах у групи;
конкретизовано, що кількість навчальних годин для організації індивідуальної форми навчання осіб з особливими освітніми потребами і визначається відповідно до кількості предметів інваріантної складової навчального плану за умови виконання вимог Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Крім того, Міністерством надано додаткові роз'яснення (див. разом із новим Положенням)
Попереднє Положення, затверджене наказом МОН № 732 від 20.12.2002 р., втратило чинність.
Згідно вимог листа Комітету у справах ветеранів, учасників бойових дій, учасників антитерористичної операції та людей з інвалідністю Верховної Ради України від 22.01.2016 №04-35/7-67 щодо рівного доступу людей з інвалідністю до правосуддя розміщуємо рекомендаційні правила етики спілкування із людьми з інвалідністю, викладеними в аналітичному звіті.Рішення («Аналіз забезпечення рівного доступу людей з особливими потребами до правосуддя»).