П`ятниця, 26.04.2024, 17:46
Відділ освіти, охорони здоров'я, культури, спорту
    Головна Структура Реєстрація Вхід Вихід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Друзі сайту
НУШ
СТЕМ-Освіта
МОН України
ХОІППО
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Хмельницької ОДА
Обласні/Електронні олімпіади
ХОЦНТТУМ
Вчитель-новатор
"Партнерство в навчанні"
Intel "Навчання для майбутнього"
УЦОЯО
ВРЦОЯО
РМЦ I*EARN-Україна
Діти України
Мережа УРАН
Сайт технічної підтримки УРАН у Хмельницькій області

Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України
Сайт Педагогічна преса
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2019 » Серпень » 19 » ОГОЛОШЕННЯ на конкурс по заміщенню вакантної посади
14:12
ОГОЛОШЕННЯ на конкурс по заміщенню вакантної посади

ОГОЛОШЕННЯ

про конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу культури «Шепетівська центральна районна бібліотека ім. М.Коцюбинського»

Відповідно до Закону України, «Про культуру», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури» відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шепетівської районної державної адміністрації  оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу культури «Шепетівська центральна районна бібліотека ім. М.Коцюбинського».

Документи для участі у конкурсі приймаються з 20 серпня 2019 року до 10 вересня 2019 року.

Початок формування конкурсної комісії з 21 серпня 2019 року.

Строки проведення конкурсу: 10 вересня по 09 жовтня 2019 року.

Конкурсний добір складається з таких етапів:

- оголошення конкурсу на посаду керівника закладу;

- формування складу конкурсної комісії;

- подання документів кандидатами на посаду керівника закладу культури;

- добір кандидатів на посаду керівника закладу культури;

- ухвалення рішення про визначення переможця конкурсу та винесення на розгляд  начальника відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шепетівської райдержадміністрації проекту наказу щодо призначення переможця конкурсу на посаду керівника закладу культури;

- прийняття відповідними особами рішення щодо призначення переможця конкурсу на посаду керівника закладу культури.

Вимоги до кандидатів: вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, вільне володіння державною мовою та здатність своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Особа, яка бере участь у конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подає такі документи:

- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

- копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;

- два рекомендаційні листи довільної форми;

- мотиваційний лист довільної форми.

Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адресу Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шепетівської районної державної адміністрації: вул. Героїв Небесної Сотні, 47, м. Шепетівка, 30400; контактний телефон: 4-10-27 Галімська Валентина Володимирівна, електронна адреса: sheposvita@gmail.com з поміткою «документи на участь у конкурсі».

До участі в конкурсі не допускаються особи, які:

  • визнані в установленому порядку недієздатними або їх дієздатність обмежена;
  • мають судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яких протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;
  • є близькими особами або членом сім’ї керівників органу управління.

Відповідальність за достовірність поданої інформації несе кандидат.

Умови оплати праці – відповідно до наказу Міністерства культури «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки» № 745 від 18.10.2005 р. Інша інформація щодо проведення конкурсу надається cекретарем конкурсної комісії.

Конкурсний добір проводиться публічно. Конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення строку приймання документів, про що повідомляється кандидатів.

На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якої заслуховує публічні презентації проектів програм розвитку центральної районної бібліотеки на один і п’ять років.

Конкурсна комісія приймає рішення про визначення переможця конкурсу шляхом голосування та оприлюднює його на офіційному веб-сайті відділу освіти та культури Шепетівської районної державної адміністрації та в інший спосіб.

Представники засобів масової інформації та громадськості мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії під час проведення співбесіди з кандидатами, під час якої публічно презентуються запропоновані проекти програм розвитку підприємства на один і п’ять років.

Голові Комісії з проведення конкурсного відбору

на заміщення вакантної посади

директора комунального закладу

 «Шепетівська центральна районна

 бібліотека ім. М. Коцюбинського»

 

                             _______________________________ ,

(прізвище, ім’я, по батькові кандидата)

                                        _______________________________

                           дата народження кандидата,

                             який(а) зареєстрований за адресою:

                             ______________________________       

                             ______________________________  

                             ______________________________

                             _____________який(а) проживає за адресою:

                             ______________________________

                             ______________________________

                             телефони: дом.:___________________

                                             моб.: ___________________

 

З А Я В А*

 

Прошу допустити мене до участі в конкурсі на заміщення вакантної посади директора _________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________    повна назва підприємства

До заяви додаю наступні документи:

  • належним чином завірену копію документа, що посвідчує особу, та ідентифікаційного коду;
  • копію документа про вищу освіту;
  • автобіографію;
  • згоду на обробку персональних даних;
  •   лист довільної форми;
  • рекомендаційні листи та інші документи на власний розсуд.

                       дата                         __________________                       П.І.Б.

_________                                                    (підпис)

* Заява пишеться особою власноручно.

 

ЗГОДА

на обробку персональних даних

 

Я, ____________________________________________________________________

(прізвище, ім'я та по батькові)

(___ ______________ 19__ року народження, паспорт серія ________ № ___________,

 

виданий __________________________________________________________________),

 

відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" з метою ведення бази персональних даних, забезпечення кадрового діловодства, підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань персоналу, а також з питань реалізації визначених законодавством прав та обов'язків у сфері трудових правовідносин даю згоду на:

обробку моїх персональних даних з первинних джерел, зокрема відомостей про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, науковий ступінь, вчене звання, підвищення кваліфікації, паспортних даних, даних про нагороди, відомостей про декларування доходів, зобов'язання фінансового характеру, про майновий стан щодо себе та членів своєї сім'ї (для державного службовця і особи, яка претендує на зайняття посади державного службовця), автобіографічних даних, відомостей про трудову діяльність, особистих відомостей (вік, стать, родинний стан, склад сім'ї тощо), відомостей про зареєстроване або фактичне місце проживання, про перебування на військовому обліку, даних щодо стану здоров'я в межах, визначених законодавством, щодо періоду надання відпусток, щодо підтвердження права на пільги, встановлені законодавством, щодо реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, ідентифікаційних даних в електронному вигляді (біографічні довідки, номери телефонів), запису зображення (фото);

використання персональних даних, що передбачає будь-які дії володільця персональних даних з обробки таких даних, їх захисту, а також дії з надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних з персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону (стаття 10 зазначеного Закону);

поширення персональних даних, що передбачає дії з передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних (стаття 14 зазначеного Закону);

доступ до персональних даних третіх осіб, що здійснюється відповідно до цієї згоди або вимог закону (стаття 16 зазначеного Закону).

Зобов'язуюся у разі зміни моїх персональних даних надавати у найкоротший строк уточнену, достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.

 

___ ____________ 20__ р.                                                               _________________

(підпис)

Переглядів: 214 | Додав: SiteAdmin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Відділ освіти, молоді та спорту Шепетівської РДА © 2024
Пошук по сайту
Безкоштовний хостинг uCoz