П`ятниця, 26.04.2024, 15:06
Відділ освіти, охорони здоров'я, культури, спорту
    Головна Структура Реєстрація Вхід Вихід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Друзі сайту
НУШ
СТЕМ-Освіта
МОН України
ХОІППО
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Хмельницької ОДА
Обласні/Електронні олімпіади
ХОЦНТТУМ
Вчитель-новатор
"Партнерство в навчанні"
Intel "Навчання для майбутнього"
УЦОЯО
ВРЦОЯО
РМЦ I*EARN-Україна
Діти України
Мережа УРАН
Сайт технічної підтримки УРАН у Хмельницькій області

Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України
Сайт Педагогічна преса
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2016 » Серпень » 29 » ПОСТАНОВА засідання колегії управління освіти, молоді та спорту
16:46
ПОСТАНОВА засідання колегії управління освіти, молоді та спорту

ПОСТАНОВА

  засідання колегії управління освіти, молоді та спорту

Шепетівської райдержадміністрації «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної   освіти у 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік»

                                          від 29.08.2016 р.                                                                                        протокол №1

 

      Заслухавши  і обговоривши доповідь начальника управління освіти, молоді та спорту Грабельнікової Н.М. «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної   освіти у 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік», виступи     представників місцевих органів управління, педагогічних працівників, громадськості про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної   освіти у 2015/2016 навчальному уроці та підготовку до нового навчального року, колегія управління освіти, молоді та спорту

ПОСТАНОВЛЯЄ:

1.Управлінню. освіти, молоді та спорту:

1.1. Постійно здійснювати  нормативно-організаційний супровід діяльності навчальних закладів району у 2016/2017 навчальному році.

1.2.   Забезпечити обговорення   Концепції нової української школи,  проектів  концепції нових державних стандартів загальної середньої освіти.

1.3. Забезпечити інтеграцію дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір шляхом створення умов для їх навчання в інклюзивних та спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів; 

   1.4. До 10.09.2016 року сформувати    оптимальну    мережу дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням демографічної ситуації, забезпечивши при цьому рівний доступ до якісної освіти кожної сільської дитини.

  1.5. Забезпечити подальше функціонування державно-громадської моделі управління освітньою галуззю.

1.6.  Продовжити розвиток та підтримку системи роботи з обдарованою та талановитою молоддю, різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків  здібностей. формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб, розвиток творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації особистості. створення умов для розвитку обдарованих дітей та молоді. Організувати роботу міжшкільних факультативів для забезпечення всебічного розвитку талановитої та обдарованої молоді.

1.7. Постійно   зміцнювати   матеріально-технічну   базу   навчальних закладів, науково-методичне забезпечення навчальних кабінетів.

1.8. До 01 жовтня 2016 року завершити підготовку навчальних закладів до осінньо-зимового періоду.

1.9. Налагодити міжвідомчу взаємодію щодо проведення  профілактичної роботи з питань запобігання протиправній поведінці, алкогольній та наркотичній залежності дітей та  учнівської  молоді.

1.10. Сприяти  здійсненню заходів щодо дебюрократизації школи, спрощення документообігу.

2.  Керівникам навчальних закладів:

2.1. Забезпечити належну підготовку дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних   навчальних закладів до нового навчального року, опалювального сезону,  безперешкодний доступ дітей з особливими освітніми потребами до будівель і приміщень.

2.2. У дошкільній освіті продовжити:

  -    виконання   Закону   України   «Про   дошкільну   освіту»,  Базового   Компонента    дошкільної    освіти,    затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 615 від 22.05.2012 року «Про затвердження Базового Компонента дошкільної освіти», нового Санітарного регламенту для днз (наказ МОЗ України від 24.03.2016 №234).

- впровадження інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах.

 2.3. У  загальній середній освіті:

- посилити контроль за охопленням освітою усіх дітей шкільного віку; спільно з органами внутрішніх справ, службою у справах дітей, місцевими радами, громадськістю постійно забезпечувати контроль за дотриманням законодавства, спрямованого на профілактику правопорушень та бездоглядності серед учнів, які виховуються у неблагополучних сім'ях,  вжити  вичерпних заходів  щодо усунення причин та умов, які впливають на дитячу злочинність та бездоглядність;

- продовжити роботу щодо удосконалення навчально-виховного процесу в освітніх округах;

 -  до 30.11.2016 р.    проаналізувати   наслідки проведеного у 2016 році зовнішнього незалежного оцінювання на засіданнях педагогічних рад навчальних закладів, здійснити ефективні заходи щодо усунення наявних недоліків,  підвищення якості здачі ЗНО у 2017 році;

-  з  01.09.2016 року забезпечити реалізацію вимог програми профільного навчання,  проведення якісної допрофільної освіти, підготовки дітей до свідомого обрання профілю подальшого навчання; запровадження діяльнісного,  компетентнісного та особистісно зорієнтованого підходів до організації навчального процесу, створення умов для дистанційного навчання учнів;

-  атестацію педагогічних працівників у 2016-2017 навчальному році  спрямувати  на підвищення  професійної майстерності  педкадрів, їх творчої   активності   і відповідальності   за   якість   навчання   і   виховання учнівської молоді відповідно до Типового положення;

-  консолідувати     зусилля     школи,     батьків,      громадськості щодо реалізації   Концепції   національно-патріотичного виховання,  основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів; відродження  кращих надбань українського народу, його культурних і національних традицій; забезпечити  соціально-психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу;

- забезпечити    позитивну   мотивацію    щодо    формування   здорового способу життя через  впровадження здоров'язберігаючих  технологій, розширення мережі  гуртків;

   - посилити та  урізноманітнити форми і методи національно-патріотичного виховання дітей та молоді, активно залучаючи до цього органи учнівського самоврядування  та громадські організації, забезпечити організацію і проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл" ("Джура;

- забезпечити      постійне      інформування      громадськості      про надходження   та   використання   благодійних    внесків    шляхом   розміщення відповідних матеріалів на сайтах навчальних закладів та у місцевих засобах масової інформації;

  2.4. У позашкільній освіті:

 -   дотримуватись  вимог законодавства в частині забезпечення рівного доступу дітей до позашкільної освіти відповідно до їх особистісних потреб;  

 - активізувати роботу з обдарованими і талановитими дітьми, створювати умови для розвитку їх творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації.

3. Районному методичному кабінету:

3.1. Протягом навчального року   забезпечити  методичний супровід  учителів початкових класів у зв’язку із затвердженням оновлених програм та запровадження компетентнісного підходу до навчання молодних школярів.

3.2. Протягом  2016-2017  навчального  року  вжити заходів щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, особливо   вчителів, які викладають два і більше навчальних предметів, з урахуванням    вимог    Типового    положення    про    атестацію    педагогічних працівників, педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами.

3.3. Забезпечити    науково-методичну    підтримку      виконання    Указу Президента України від 30.09.2010р. № 927/2010 «Про заходи щодо розвитку системи   виявлення   та   підтримки   обдарованих   і   талановитих   дітей.

3.4.  Забезпечити  належний психологічний і соціальний супровід дітей-переселенців із зони АТО,  а також їх батьків.

3.5. До  31.08.2016 року узагальнити пропозиції, висловлені  педагогічними працівниками під час роботи секцій та колегії, оприлюднити  їх на сайті  управління освіти, молоді та спорту.

4. Хід виконання рішень даної колегії перевірити у грудні 2016 року.

5. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

 Голова колегії                                         Н.Грабельнікова

       Секретар                                          Л.Омельчук

Категорія: новини | Переглядів: 314 | Додав: SiteAdmin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Відділ освіти, молоді та спорту Шепетівської РДА © 2024
Пошук по сайту
Безкоштовний хостинг uCoz