Петре Францовичу, закінчився ще один рік, який було оголошено Президентом Роком освіти та інформаційного суспільства. Як Ви оцінюєте стан справ в освіті?
- Так, дійсно, 2011 рік Указом Президента України В.Ф.Януковича оголошено Роком освіти та інформаційного суспільства. Безперечно, що актуальних питань в освіті надзвичайно багато. Не був винятком і минулий 2011 рік: було багато і позитивних моментів, і проблемних ситуацій.
Але, якби взяти терези, то чого більше: позитиву чи негативу, чи можете назвати конкретні позитивні зрушення в освітній галузі району?
- Ясна річ, що більше позитиву. Що найбільше втішає? Це те, що є поступ вперед. По-перше, завдяки підтримці влади продовжувалось будівництво Грицівської ЗОШ, було придбано і вручено...
Новий 2012 рік вступив у свої володіння. Впевнено крокують у нього і освітяни Шепетівського району. Адже зустріч Нового Року для освітян - це своєрідна межа, коли визначаються здобутки, проблеми початку навчального року та окреслюються шляхи їх вирішення у 2 семестрі, що є надзвичайно важливим, бо саме у другому семестрі у освітян - «жнива».
Що ж надає нам впевненості?.. Мабуть ті перші здобутки, які вже маємо у цьому семестрі. А похвалитися вже є дещо чим. Так, у конкурсі методичних розробок вчителів світової літератури «Рукописи не горять» 3 місце в області вибороли вчитель Судилківської ЗОШ І-ІІІ ст. Яржемська А.А. та вчитель Травлинської і Хролинської ЗОШ Кондратюк Р.Н. Спортивний комплекс Судилківської ЗОШ І-ІІІ ст. (вчитель Іртегова О.К.) виборов І місце в обласному...
Як хочеться, щоб наше рідне українське село завжди було і колискою мудрості, і джерелом духовності та творчості. Тому із соціальної сфери села чи не найголовнішими на селі є освітянські заклади.
Навчальні заклади розміщені на території сільської ради — це установи, в яких створюються оптимальні умови для гармонійного розвитку освіти дитини. Вони професійно допомагають батькам ростити, виховувати, розвивати, навчати дітей, формуючи майбутнє українського суспільства.
Все починається з малого. Освіта в Мокіївцях розпочинається з дитячого садочка з теплою назвою "Сонечко”. Адже тут...
Сучасні суспільні, соціально-економічні та інформаційно-технологічні зміни висувають нові вимоги до підготовки вчителя нової генерації, зміни освітнього процесу, форм, методів та засобів навчання. На сучасному етапі інформатизації суспільства все більшого поширення в різноманітних сферах життя набувають комп’ютерні технології, тому питання підготовки педагогів до використання можливостей нових реалій набуває неабиякої актуальності...
У сучасних умовах реформування системи освіти значно зросла роль позашкілля.Удосконаленню діяльності Грицівського позашкільного закладу посприяло впровадження Програми розвитку освіти Шепетівського району на 2010-2015 роки, яка базується на реальних можливостях закладу, задоволенні їх освітніх потреб шляхом залучення до різних видів творчої діяльності...
Про ідеали нації можна судити з того, до чого прагне освіта. А якщо ми прагнемо до високоцивілізованих форм життя, то й освітні реформи мають проводитися не заради самих реформ, а заради інтересів кожної людини, заради майбутнього нашої держави, бо позитивні тенденції в освіті - це надія на кращі зміни в суспільному житті в цілому.Успішність діяльності профспілкової організації – у вирішенні головного статутного завдання – захисту соціально-економічних, трудових прав і професійних інтересів працівників. Для забезпечення розширеного відтворення належного рівня життя освітян Шепетівський райком профспілки використовує сучасні, прогресивні методи роботи, спрямовані на досягнення вагомих результатів...
Ми, колишні випускники Вишневецької зош І-ІІІ ступенів, згадуємо той час, коли в нашій школі навчалося більше п’ятисот учнів. Сьогодні ж демографічна ситуація в українських селах невтішна, наповнюваність класів зменшується. Тому й виникла проблема, чи зможе держава утримувати малокомплектні школи, чи зможуть наші діти у таких школах отримати якісну освіту, незважаючи на те, що тут працюють досвідчені вчителі.
У 2010-2011 навчальному році ця проблема торкнулася і нашої школи. Адміністрація школи, громадськість села усвідомлювали це, коли стало питання про реорганізацію середньої загальноосвітньої школи. Та безвихідного становища не буває, коли люди з розумінням вирішують назрілі проблеми...